Categorii
Noutati

Întâlnirile virtuale sunt în creștere, deoarece utilizatorii caută dragoste de blocare

În special, femeile profită de platformele de dating online în timpul pandemiei.

O blocare pandemică cu milioane de persoane limitate la casele lor și distanțarea fizică impusă ar fi trebuit să fie un dezastru pentru afacerea de aplicații de întâlnire.

Dar, potrivit lui Sharmistha Dubey, noul director executiv al Match Group, proprietar de grupuri de întâlniri, inclusiv Tinder, OKCupid și numele său Match.com, realitatea a fost invers.

În timp ce utilizatorii au refuzat inițial să folosească aplicațiile la începutul blocării, a spus doamna Dubey într-un interviu cu Financial Times, întâlnirea online a explodat, numărul mediu de mesaje trimise pe toate platformele meciului crescând cu aproape 30 pe cent în aprilie, comparativ cu sfârșitul lunii februarie.

În special, utilizatorii profită de noile funcții de chat video în multe dintre aplicațiile emblematice ale meciului, care le permit să meargă la date virtuale fără a părăsi casele.

„Am lansat [videoclip] în diferite formate și, din orice motiv, consumatorii [nu] l-au adoptat niciodată într-un fel semnificativ – până când nu s-a întâmplat Covid”, a spus doamna Dubey, un veteran al meciului, care a ocupat funcții, inclusiv produs principal. ofițer și, până de curând, președinte.

„Acum ne oferă o oportunitate reală de a crea experiențe de întâlnire online mult mai bogate”, a spus ea, adăugând că grupul intenționează să lanseze funcția pe Tinder în viitorul apropiat.

Pandemia a adus, de asemenea, o schimbare în dinamica de gen a aplicațiilor de întâlnire. În timp ce platformele i-au atras de mult pe bărbați în masă, succesul multora a depins de la vrăjirea femeilor – uneori prudente – pentru a se înscrie.

Dar noua realitate a întâlnirilor virtuale s-a schimbat, a spus Dubey.

„Până când a venit aprilie. . . Am început să observăm o creștere deosebită a activității, în special în rândul tinerilor și, în special, în rândul femeilor ”, a spus Doamna Dubey.

„Ritmul întâlnirii este diferit în funcție de vârstă, cu siguranță, dar cu siguranță în funcție de sex. [Și] femeile s-au simțit puțin mai eliberate, purtând mai multe conversații cu mai multe persoane și mai mult angajament, fără presiunea de a fi nevoiți să se întâlnească în viața reală. „

Dubey a preluat funcția de șef executiv al liderului de piață Match la un moment zbuciumat. Începând cu luna martie, în primele sale trei luni, a fost însărcinată să navigheze pe întreruperea internă a unei pandemii globale și să gestioneze o derulare a acțiunilor grupului de la compania holding IAC – toate încercând să valorifice comportamentele de schimbare la un moment dat. distanțare socială.

Match – creștere în primul trimestru până la 545 milioane dolari

Deja, Match – ale cărui platforme câștigă în general bani prin abonamente sau taxe din funcțiile premium – a înregistrat o încetinire a ritmului de creștere în primul trimestru până la 545 milioane dolari, citând „niveluri mai mici de utilizatori noi care se înscriu și înclinații la plată” din cauza unor conditii economice.

Analistii prognozează că veniturile pe întregul an vor crește în jur de 10%, potrivit S&P Capital IQ, comparativ cu o creștere de 19% în 2019.

Vine pe piața de confecționare a meciului deja câine-mâncat-câine de 7 miliarde de dolari devine din ce în ce mai competitivă, cu ajutorul rețelelor de socializare, Facebook începând să-și lanseze propriul serviciu de întâlnire în unele regiuni din 2019.

Într-adevăr, pentru o industrie concentrată pe a ajuta utilizatorii să găsească dragoste, lumea de confruntare nu are neapărat un istoric de joc frumos: săptămâna trecută, Match și rivalul Bumble au soluționat toate litigiile în urma unei serii de procese-tit-pentru-tat centrate în jurul acuzațiilor de încălcare a brevetului. și secrete comerciale furtul.

În prezent, meciul este, de asemenea, trimis în judecată de Comisia Federală pentru Comerț pentru că ar fi dublat mii de utilizatori să se aboneze la Match.com, permițând escroșilor să le trimită expresii false de dragoste prin e-mail. Compania a calificat afirmațiile „scandaloase”.

Când doamna Dubey a început la meci acum aproape 15 ani, mai puțin de 3% din căsătoriile din SUA au început online. Astăzi, acest număr este mult peste 40 la sută, a adăugat ea, adăugând că grupul intenționează să continue extinderea la nivel mondial pe piețele neexploatate, în special în Asia.

Analiștii îi împărtășesc optimismul. „Credem că modelul de afaceri extrem de profitabil și avantajul pe scară semnificativă al lui Match vor permite companiei să rămână liderul industriei”, a scris analistul Brent Thill, într-un raport de cercetare recent, deși a avertizat despre volatilitatea pe termen scurt a prețului acțiunii ca spin-ul de la IAC – care deține aproximativ 80% din grup – se finalizează la sfârșitul lunii.

După ce a făcut o scufundare inițială la începutul acestui an din cauza pandemiei, acțiunile sale s-au recuperat pe deplin și se apropie în prezent de maximele de până la 92 USD.

Pentru doamna Dubey, noile caracteristici de chat video au reprezentat un domeniu major de concentrare, deoarece acestea măresc implicarea, dar ajută la creșterea veniturilor mai direct, prin atragerea de noi abonați.

La fel ca în cazul platformelor mari de socializare, siguranța utilizatorilor este o „zonă grea de investiții”, a spus doamna Dubay, atât în ​​ceea ce privește moderatorii umani, cât și în ceea ce privește tehnologia inteligenței artificiale. În timp ce fiecare aplicație are propriile echipe desemnate, Match are un sistem centralizat, astfel încât actorii răi de pe o platformă pot fi găsiți pe alții și blocați, de exemplu.

Dar trecerea la videoclip introduce noi provocări de moderație datorită formatului live. Până acum, a spus doamna Dubay, grupul se concentrează pe introducerea cerințelor de „precalificare” – prin care oamenii trebuie să transmită un mesaj înainte și înapoi de mai multe ori înainte de a avea voie să facă videochat – dar și „să facă brainstorming” alte caracteristici de siguranță în spațiu.

Coronavirusul zguduie scena

Nu doar coronavirusul zguduie scena. Noi participanți, cum ar fi Silicon Valley’s Coffee Meets Bagel, răsăresc, fiecare promițând o nouă nișă sau un format care invită pentru întâlnitori. În calitate de părinte de 26 miliarde de dolari, Match are avantajul de a putea scoate start-up-uri promițătoare: cum ar fi achiziția din 2019, Hinge.

Dar un începător este prea mare pentru a cumpăra. Când Facebook a anunțat planurile în 2018 pentru a lansa un serviciu de întâlnire la baza sa de utilizator de 2,6 miliarde de euro, știrile au bifat acțiunile meciului cu mai mult de 20 la sută.

Dubey a spus că Facebook nu și-a afectat afacerea pe niciuna dintre piețele pe care s-a lansat. Acest lucru este parțial redus în avantajul primului lucru – „am început această categorie, am evoluat această categorie, am întrerupt această categorie”, a spus ea – dar și pentru că dinamica datării este astfel încât nu este o „sumă zero” joc ”pentru producătorii de aplicații.”

„Când oamenii sunt gata să întâlnească, în general, se întâlnesc. Sunt pe trei-patru aplicații ”, a spus ea.

În unele moduri, Facebook ar putea fi un element favorabil pentru companie, a adăugat ea, deoarece intrarea sa pe anumite piețe va ajuta la abordarea stigmatelor asociate cu întâlnirile online într-un moment în care Match are ambiții globale.

„Credem că Facebook ne-ar putea fi de mare ajutor și deschiderea și lărgirea utilizatorilor pentru a începe să o folosească”, a spus ea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *